ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ПО SEO-ПРОСУВАННЮ

Вартість просування індивідуальна для кожного проєкту і залежить від багатьох чинників таких як: конкуренція, поточні позиції, завдання, цілі і т. д. Але щоб вам був зрозумілим порядок формування цін, ми підготовили орієнтовні ціни відповідно до розміру проєкту без врахування інших чинників

Pricing table image
СТАРТ
до 500 $місяць
  • Кількість категорій меньше 5
  • Рекламний бюджет до 250 $/міс
  • Вартість послуг до 250 $/міс
  • Аналіз конкурентів, ніші, оцінювання поточної ситуації, розробка стратегії розвитку
  • Аналіз структури, розробка/доопрацювання семантичного ядра
  • Аудит внутрішньої оптимізації, ТЗ для оптимізації сайту
  • Аудит зовнішньої оптимізації, розробка стратегії отримання посилань
  • Аудит контенту, порівняння з конкурентами в ТОП, ТЗ для написання текстів
  • *Написання текстів
  • *Програмування для оптимізації
Pricing table image
МАЛИЙ БІЗНЕС
1000 $місяць
  • Кількість категорій меньше 20
  • Рекламний бюджет від 500 $/міс
  • Вартість послуг від 500$/міс
  • Аналіз конкурентів, ніші, розробка стратегії розвитку
  • Аналіз структури, розробка/доопрацювання семантичного ядра
  • Аудит внутрішньої оптимізації, ТЗ для оптимізації сайту
  • Аудит зовнішньої оптимізації, розробка стратегії отримання посилань
  • Аудит контенту, порівняння із конкурентами в ТОП, ТЗ для написання текстів
  • Аналіз контекстної перелінковки, ТЗ для перелінковки
  • *Написання текстів
  • *Програмування для оптимизації
Pricing table image
БІЗНЕС
від 1000 $місяць
  • Кількість категорій більше 20
  • Рекламний бюджет від 500 $/міс
  • Вартість послуг від 500 $/міс
  • Аналіз конкурентів, ніші, розробка стратегії розвитку
  • Аналіз структури, розробка/доопрацювання семантичного ядра
  • Аудит внутрішньої оптимізації, ТЗ для оптимізації сайту
  • Аудит зовнішньої оптимізації, розробка стратегії отримання посилань
  • Аудит контенту, порівняння із конкурентами в ТОП, ТЗ для написання текстів
  • Аналіз контекстної перелінковки, ТЗ для перелінковки
  • *Написання текстів
  • *Програмування для оптимізації

Написання текстів і програмування можливо на стороні клієнта


Який пакет послуг Підійде Вам:

  • Старт: підходить для невеликих проєктів з невеликим потенціалом трафіку та категорій
  • Малий бізнес: підходить для середніх за кількістю категорій сайтів і бізнесів з невеликим бюджетом на просування
  • Бізнес: підходить для середніх і великих проєктів з бюджетом, який дозволяє робити рекламу по великій кількості категорій

Аналітичний підхід до просування проєкту

Ми дуже серйозно ставимося до терміну «аналітика», тому не будуємо стратегію, не розуміючи яка поточна ситуація в ніші, за позиціями, трафіку, замовленнями та іншими важливими показниками без яких розпочинати просування не можна.

Натомість ми будуємо адекватні, індивідуальні стратегії за наступним алгоритмом: збір даних, аналіз, розробка стратегії, планування бюджету. При такому підході ймовірність успіху значно вища, тому що ми спочатку розуміємо, хто основні конкуренти, наскільки висока конкуренція, який відсоток можливого трафіку отримує проєкт зараз і т.д.

//dev.apromo.com.ua/wp-content/uploads/2016/07/bg-fully-integ.png
Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel

Чому SEO з нами вигідно

Як канал на довгострокову перспективу SEO – найкращий інструмент, нижче описано чому і наведено економічне обґрунтування
Вартість роботи в 2-3 рази нижча за зарплату штатного фахівця
Зарплата одного SEO-оптимізатора від 500 $ / міс., до того ж якщо ви не експерт у цьому питанні, то знайти та контролювати його роботу буде дуже складно
У разі зростання трафіку витрати на просування не збільшуються
Це означає, що рентабельність постійно зростає, а вартість залучення клієнта зменшується, на відміну від реклами з оплатою за кліки
Вартість інструментів, які використовуються для просування більше 400 $/міс.
Тобто якщо ви вирішите самі робити просування і робитимете це не менш якісно, ніж ми, то не зможете обійтися без Serpstat, Ahrefs, Majestic, Semrush

Над проєктом працює кілька спеціалістів
У просуванні кожного проєкту беруть участь акаунт-менеджер, керівник SEO-відділу, оптимізатор, контент-менеджер, копірайтер, програміст. Кожен виконує свою частину завдань за проєктом і разом дають кращий результат, ніж один штатний оптимізатор, оскільки кожен спеціаліст експерт у своєму напрямку
Call to action image

Для отримання більш детальної інформації про послугу та отримання попереднього БЕЗКОШТОВНОГО SEO-аудиту.

Зателефонуйте нам за телефоном 093-188-68-15 або напишіть на sales@apromo.com.ua. Також можете скористатися формою надсилання заявки

Проєкти

100
Counter image

Активні проєкти

30
Counter image

Спеціалістів

10
Counter image

Шанс успіху

98
Counter image

Розроблено сайтів

15
Counter image

Часті питання з SEO-просування

Що таке просування сайту?

Просування сайту - це процес внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту для кращої "видимості" його в пошукових системах з метою отримання цільової аудиторії на Ваш сайт. При цьому важливо розуміти, що цей процес досить не швидкий у середньому термін виведення сайту від 5-6 міс. Але ці цифри орієнтовні, оскільки слід враховувати такі чинники: вік доменного імені сайту; контент на сайті; популярність тематики; конкуренція у тематиці; кількість і якість посилань; чи не застосовувалися раніше санкції пошукових систем до сайту; і т.д. Просування сайту дуже важливе для отримання максимальної віддачі у вигляді замовлень або дзвінків за допомогою Вашого сайту. Але перед тим як робити просування обов'язково потрібно проаналізувати тематику, конкурентів та популярність товарів чи послуг, що пропонуються Вашою компанією, від цього залежить стратегія просування. На даний момент ми можемо запропонувати кілька варіантів просування, залежно від обраної стратегії. У виборі стратегії допоможе менеджер.

Навіщо потрібне просування сайту?

Для відповіді на це питання потрібно повернутися на етап розробки. Навіщо ви створили сайт? Швидше за все для того, щоб представити потенційним покупцям чи партнерам Ваші товари чи послуги, а отже, збільшити продажі. Але сама наявність сайту не гарантує наявність відвідувачів, яким потрібні Ваші товари та послуги. Саме для цієї мети і служить просування, а саме для залучення цільової аудиторії на Ваш сайт із пошукових систем. Чому саме із пошукових систем? Тому що в пошукових системах людина шукає, то в чому вона зацікавлена, а значить, при правильному просуванні, до Вас на сайт потрапляють зацікавлені потенційні клієнти, які можуть стати реальними.

Як швидко просування приносить прибуток?

У середньому терміни здобуття перших результатів від 6 міс. - це дуже приблизна цифра, важливо розуміти, що для того, щоб заробляти за допомогою сайту, потрібно зробити досить багато робіт як у просуванні, так і над самим сайтом. А також важливо розуміти, що ви просуваєтеся не у вакуумі: ви хочете бути в ТОП-10 де вже, знаходиться 10 сайтів, як правило хороших, частина з яких там уже не перший рік. Тому, запитайте себе, чому за півроку ваш сайт повинен зайняти місця тих, хто вже там. У деяких тематиках і деяких ключових це взагалі неможливо. Наприклад, на запит "купити квартиру в новобудові" в ТОП-10 портали і якщо поставити завдання просувати корпоративний сайт забудовника, то швидше за все це ні до чого не приведе. Тому терміни залежать від тематики, сайту, конкуренції, бюджету та інших факторів, на які ми не можемо впливати, наприклад, вік сайту. Також, важливо розуміти, що потрібно бути в ТОП за великою кількістю запитів. Чомусь багато хто, особливо бізнес-початківці вважають, що достатньо бути в ТОП 10 за декількома ключовими запитами і це забезпечить колосальні продажі товарів і послуг. Насправді просування нічим не відрізняється від офлайн-бізнесу і якщо Ви хочете багато заробляти, то і в сайт потрібно вкласти гроші, час і працю. Для порівняння з офлайн можна навести відкриття магазину. При відкритті магазину всі думають про те, щоб зробити гарну вивіску, якісний ремонт, встановити гарне торгове обладнання. Також думають над кількістю потенційних покупців, а значить шукають місце, яке відвідуватимуть. При створенні сайту, на жаль, деякі переконані, що достатньо зробити сайт, заплатити мінімально можливу суму за просування та продажі будуть зростати, але це не так. У поточних умовах конкуренції виграє той, хто робить найкраще, тому давайте разом робити кращий сервіс, найкращі продукти і тоді прибуток від сайту значно перевищить витрати, а наша з Вами праця буде винагороджена. За такого підходу виграють усі: Ваші клієнти отримують хороший сервіс та товар чи послугу, а ми з Вами отримуємо дохід та партнера, з яким цікаво та вигідно співпрацювати.

Які гарантії?

Дуже часте і складне питання, оскільки гарантувати позиції чи трафік не може ніхто. Навіть пошукові системи попереджають не співпрацювати з компаніями, які пропонують такого роду гарантії. Ось офіційна позиція Google: “Обраний вами оптимізатор повинен загалом описати заходи, які можуть бути вжиті, і дати реалістичний прогноз щодо очікуваних покращень. Якщо кандидат запевняє, що гарантує вам першу позицію в результатах пошуку, шукайте іншого спеціаліста." Це не означає, що ми не можемо гарантувати якісне виконання робіт по сайту в результаті виконання яких, покращаться позиції та збільшиться трафік. Ми точно знаємо, що правильні завдання та налагоджені процеси позитивно впливають на всі проєкти з якими нам доводилося працювати, залежно від термінів просування, конкуренції, бюджету та інших факторів, але для всіх проєктів результати позитивні, тому перед початком просування ми складаємо детальний план робіт та завдань по проєкту, що дозволяє досягати позитивних результатів: правильний процес це в 90% випадків, хороший результат. Інші 10% можуть бути різні обставини і зміни, на які ми не можемо впливати або може але лише після розуміння проблеми. Тобто гарантія — це експертиза, команда та правильно побудовані процеси та детальні звіти про те, що зроблено та які проміжні результати: місяць/квартал/рік, а також поточні результати та кейси.

Список типових завдань за новим проєктом:

1. Вихідна інформація щодо проєкту
1.1 Хто є цільовою аудиторією
1.2 Переваги та вигоди для потенційного клієнта
1.3 Пріоритетні категорії товарів/послуг
1.4 Хто основні конкуренти
1.5 Яке гео-націлення
1.6 Доступ до Google Analytics, Google Search Console
2. Аналіз
2.1 Аналіз ніші
2.2 Аналіз ТОП-ів
2.3 Визначення основних конкурентів та лідерів ніші
3. Семантика і структура:
3.1 Упорядкування семантичного ядра (СЯ)
3.2 Розподіл запитів по сторінках, що просуваються (семантичним групам)
3.3 Підготовка метатегів, заголовків та ТЗ за генерилками для категорій/фільтрів/статичних сторінок.
3.4 Складання структури сайту
3.5 Визначення пріоритетних категорій для просування на підставі пріоритетів бізнесу та частотності/конкурентності груп.
4. Технічне завдання для програмістів:
4.1 Перевірка сайту за більш ніж 150 параметрами, відповідно до вимог пошукових систем (нижче деякі пункти для розуміння завдань)
- Організація правильної структури URL та рівня вкладеності
- Правильна мікророзмітка хлібних крихт, сторінки послуги\продукту\контактів
- Правильна генерація метатегів alt для картинок
- Сторінка 404 та відповідь сервера
- Організація внутрішньої перелінковки
- Оптимізація сторінок пагінації та сортувань
- Правильна карта сайту для пошукових систем
- Реєстрація у GWT
- і т.д.
5. Програмування
5.1 Впровадження програмістами ТЗ. ТЗ можуть виконувати програмісти клієнта чи наші.
5.2 Аудит та ТЗ після впровадження програмістами
6. Робота з контентом
6.1 Аналіз контенту в порівнянні з сайтами ТОП-5
6.2 ТЗ із написання текстів для комерційних сторінок
6.3 Написання контенту на комерційні сторінки
6.4 Контент-план, написання інформаційних статей
7. Робота з посиланнями
7.1 Аналіз беклінків конкурентів
7.2 Підбір донорів для розміщення посилань
7.3 Складання плану отримання посилань
7.4 Складання анкор-листа
7.5 Закупівля посилань згідно з планом
7.6 Щомісячне коригування стратегії в залежності від динаміки позицій
8. Контроль параметрів сайту та динаміки просування
8.1 Налаштування контролю зміни метатегів, відповідей сервера сторінок, змін файлу robots.txt
8.2 Налаштування контролю індексації та к-сті сторінок в індексі, помилок на сайті Google Webmasters
8.3 Налаштування відстеження позицій сайту згідно семантичного ядра (СЯ)
8.4 Налаштування контролю динаміки позицій та трафіку - звіти в Google Data Studio
9. Звіти
9.1 Фінансовий звіт: скільки посилань куплено, яку кількість контенту написано, кількість годин з програмування і вартість кожної категорії витрат.
9.2 Звіт з динаміки позицій: Google Data Studio, Google Docs
9.3 Звіт з динаміки трафіку: Google Data Studio, Google Analytics
Безплатний
SEO — аудит

Хочете одержати аналіз сайту?Відправте заявку!

    Ваше имя

    Адрес сайта + URL конкурента

    Телефон

    Ваш e-mail

    Ваш комментарий

    ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ З SEO-ПРОСУВАННЯ

    SEO-просування - це пріоритетна послуга, в якій ми можемо запропонувати як одноразовий SEO-аудит або нарощування якісної маси посилань, так і постійне комплексне просування. Разовий аудит дозволяє виявити технічні та логічні помилки оптимізації та скласти стратегію розвитку проєкту, а комплексний підхід дає можливість постійно розвивати проєкт і досягати нових результатів щодо позицій та трафіку в пошукових системах, оскільки конкуренти не зупиняються і не чекають доки ви займете їхнє місце.