//apromo.com.ua/wp-content/uploads/2025/11/internet-magazyn-klimatychnoyi-tehniky-1.png

Інтернет-магазин кліматичної техніки


Особливості ніші
:

    • високий потенціал по трафіку;
    • висока конкуренція;
    • ГЕО: Україна.


Проєкт великий, складний і в конкурентній ніші, але він постійно зростає як за семантикою так і за трафіком/трастом.

Що робили під час просування:

Сайт був частково оптимізований, але загалом структура і траст був замалий для конкуренції в поточних ТОПах.

Що робиться по проєкту:

  • Постійно розширюємо семантику і к-сть сторінок (вже більше 5 тис ключів).
  • Ведеться аналіз контенту в порівнянні з конкурентами і готуються тексти на нові та поточні сторінки.
  • Зробили правильну структуру сторінок, меню, блоки перелінковки автоматичні.
  • Зробили внутрішню оптимізацію: прибрали дублі, висячі вузли, оптимізували швидкість, переїхали на кращий сервер.
  • Створюються відповідні сторінки під міста/фільтри.
  • Системно працюємо над посиланнями підбираючи трастові донори і постійно росте траст сайту та к-сть донорів.
  • Системно працюємо над індесацією, бо в великих проектах це один з самих фажливих факторів.
  • Зробили перелінковки з Головної, футера, категоріій на пріоритетні категорії/фільтри.

Трафік збільшився з 24 000 до 123 000 за останній квартал в порівнянні з попереднім роком. 



Динаміка позицій:

 



Динаміка посилань:
Побудовано понад 500 якісних посилань DR виріс з 25 до 48

Динаміка замовлень:
За рік по каналу органік найкращі результати в порівнянні навіть з Direct і торговою кампанією. Тобто динаміка росту замовлень в 4 рази більше  і в  10 разів більше цілей “Передзвоніть мені” ніж минулий рік. При рості трафіку в 3,6 рази. Тобто канал органік має найкращу динаміку серед всіх каналів.

Використані в роботі інструменти:

  • Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
  • Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
  • Аналіз ключових запитів - SpySERP.