
Інтернет-магазин кліматичної техніки
Особливості ніші:
-
- високий потенціал по трафіку;
-
- висока конкуренція;
-
- ГЕО: Україна.
Проєкт великий, складний і в конкурентній ніші, але він постійно зростає як за семантикою так і за трафіком/трастом.
Що робили під час просування:
Сайт був частково оптимізований, але загалом структура і траст був замалий для конкуренції в поточних ТОПах.
Що робиться по проєкту:
- Постійно розширюємо семантику і к-сть сторінок (вже більше 5 тис ключів).
- Ведеться аналіз контенту в порівнянні з конкурентами і готуються тексти на нові та поточні сторінки.
- Зробили правильну структуру сторінок, меню, блоки перелінковки автоматичні.
- Зробили внутрішню оптимізацію: прибрали дублі, висячі вузли, оптимізували швидкість, переїхали на кращий сервер.
- Створюються відповідні сторінки під міста/фільтри.
- Системно працюємо над посиланнями підбираючи трастові донори і постійно росте траст сайту та к-сть донорів.
- Системно працюємо над індесацією, бо в великих проектах це один з самих фажливих факторів.
- Зробили перелінковки з Головної, футера, категоріій на пріоритетні категорії/фільтри.
Трафік збільшився з 24 000 до 123 000 за останній квартал в порівнянні з попереднім роком.

Динаміка позицій:

Динаміка посилань:
Побудовано понад 500 якісних посилань DR виріс з 25 до 48

Динаміка замовлень:
За рік по каналу органік найкращі результати в порівнянні навіть з Direct і торговою кампанією. Тобто динаміка росту замовлень в 4 рази більше і в 10 разів більше цілей “Передзвоніть мені” ніж минулий рік. При рості трафіку в 3,6 рази. Тобто канал органік має найкращу динаміку серед всіх каналів.
Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - SpySERP.