У більшості випадків новий розроблений сайт не відповідає вимогам пошукових систем, а структура не відповідає пошуковому попиту. Тобто сайти не готові до просування та доводиться переробляти та допрацьовувати вже готовий сайт. Щоб цього не відбувалося і не робити зайву роботу, за яку зрештою платить замовник, потрібно робити SEO не тоді, коли сайт вже готовий, а на етапі розробки.
Які переваги SEO на етапі розробки
- Ви точно розумієте який пошуковий попит. Можете зробити максимально ефективну структуру сайту.
- Можете розставити пріоритети щодо частотності та важливості категорій.
- Паралельно з розробкою готуються ТЗ для написання текстів та написання текстів та іншого контенту для сайту.
- Отримуєте рекомендації базових вимог щодо структури сторінок, урлів та інших параметрів сайту, які впливають на ранжування.
- Отримуєте ТЗ щодо коригування метатегів, шаблони автогенерації метатегів для категорій, фільтрів, товарів та інших типових сторінок.
Вартість
Вартість залежить від розміру та складності проєкту, оскільки в деяких випадках це може бути сайт на 5 категорій та груп запитів, а в другому – на 500. Мінімальна вартість для невеликого корпоративного сайту від 150$. Для інтернет-магазину від 200 $.
Чек-лист з SEО на етапі розробки
Підготовка семантичного ядра сайту
1.1 Підібрати максимально широке СЯ на підставі аналізу ніші, конкурентів та вихідних даних від замовника
1.2 Кластеризувати та видалити непотрібні запити
1.2 Кластеризувати та видалити непотрібні запити
Розробка структури
2.1 Зробити зведення за сумарною частотністю груп від більшої до меншої.
2.2 Зробити карту сайту у вигляді: категорія/підкатегорія/фільтр(тег) на підставі груп із СЯ.
2.2 Зробити карту сайту у вигляді: категорія/підкатегорія/фільтр(тег) на підставі груп із СЯ.
Техзавдання по метатегах
3.1 Зробити ТЗ по метатегах і h1 для всіх сторінок, де потрібно або краще зробити метатеги вручну
3.2 Зробити ТЗ для автогенерації метатегів
3.2 Зробити ТЗ для автогенерації метатегів
Рекомендації щодо внутрішньої оптимізації
4.1 Рекомендації щодо формування URL для всіх типових сторінок
4.2 Рекомендації щодо оформлення сторінки 404
4.3 Рекомендації щодо встановлюваних модулів, якщо сайт на WordPress
4.4 Рекомендації щодо мікророзмітки
4.5 Рекомендації щодо навігаційного ланцюжка (хлібних крихт)
4.6 Рекомендації щодо структури основних типових сторінок
4.7 Рекомендації щодо генерації sitemap.xml
4.2 Рекомендації щодо оформлення сторінки 404
4.3 Рекомендації щодо встановлюваних модулів, якщо сайт на WordPress
4.4 Рекомендації щодо мікророзмітки
4.5 Рекомендації щодо навігаційного ланцюжка (хлібних крихт)
4.6 Рекомендації щодо структури основних типових сторінок
4.7 Рекомендації щодо генерації sitemap.xml