Чим корисний аудит контекстної реклами

1.Контекстна реклама не окупається. Потрібно аналізувати, як настроєна кампанія, наскільки коректно, на які кампанії чи групи витрачається бюджет, як вважається ефективність.

2.Контекстна кампанія працює, але незрозуміло наскільки ефективно оскільки не вважається ефективність.

3.Не впевнені у компетенції спеціалістів чи налаштовували самі і є бажання перевірити наскільки якісно налаштована кампанія.

Загалом погляд фахівця з боку, в більшості випадків позитивне явище, оскільки навіть якщо все налаштовано відмінно, все одно є деякі моменти, які можна покращити, а якщо зараз з якихось причин контекстна реклама для вас не працює, то однозначно потрібно з'ясувати ці причини та можливість їх усунення.

Яка вартість та терміни аудиту контекстної реклами

Вартість та строки залежать від розміру проєкту, мінімальна вартість 3000 грн, терміни 2-4 тижні

План робіт з аудиту контекстної реклами

1. Аудит ключових слів
1.1 Наскільки цільові запити
1.2 Типи відповідностей
1.3 Мінус-слова на рівні кампаній/груп/оголошень
1.4 Крос- мінусування в кампаніях/групах
2. Аудит оголошень
2.1 Правильне угруповання
2.2 Підстановка ключових слів у заголовки
2.3 Розширення
2.4 Додаткові посилання
2.5 Уточнення
2.6 Адреси
2.7 Телефони
2.8 Ціни
3. Аудит налаштування кампаній
3.1 Мови
3.2 Стратегії призначення ставок
3.3 Мережі: пошук/контекстно-медійна мережа
3.4 Ремаркетинг, фіди, оголошення
4. Аудит посадкових сторінок
4.1 Аналіз юзабіліті, швидкості завантаження, релевантності посадкових сторінок
4.2 Наявність Call-back віджетів онлайн-чату
5. Аналітика
5.1 Зв'язок Google Adwords + Google Analytics
5.2 Правильні цілі, електронна торгівля для інтернет-магазинів
5.3 Наявність відсутність Call-Tracking, аналіз ефективності кампаній у разі наявності
Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel