Чим корисний аудит контекстної реклами
1.Контекстна реклама не окупається. Потрібно аналізувати, як настроєна кампанія, наскільки коректно, на які кампанії чи групи витрачається бюджет, як вважається ефективність.
2.Контекстна кампанія працює, але незрозуміло наскільки ефективно оскільки не вважається ефективність.
3.Не впевнені у компетенції спеціалістів чи налаштовували самі і є бажання перевірити наскільки якісно налаштована кампанія.
Загалом погляд фахівця з боку, в більшості випадків позитивне явище, оскільки навіть якщо все налаштовано відмінно, все одно є деякі моменти, які можна покращити, а якщо зараз з якихось причин контекстна реклама для вас не працює, то однозначно потрібно з'ясувати ці причини та можливість їх усунення.
Яка вартість та терміни аудиту контекстної реклами
Вартість та строки залежать від розміру проєкту, мінімальна вартість 3000 грн, терміни 2-4 тижні
План робіт з аудиту контекстної реклами
1.2 Типи відповідностей
1.3 Мінус-слова на рівні кампаній/груп/оголошень
1.4 Крос- мінусування в кампаніях/групах
2.2 Підстановка ключових слів у заголовки
2.3 Розширення
2.4 Додаткові посилання
2.5 Уточнення
2.6 Адреси
2.7 Телефони
2.8 Ціни
3.2 Стратегії призначення ставок
3.3 Мережі: пошук/контекстно-медійна мережа
3.4 Ремаркетинг, фіди, оголошення
4.2 Наявність Call-back віджетів онлайн-чату
5.2 Правильні цілі, електронна торгівля для інтернет-магазинів
5.3 Наявність відсутність Call-Tracking, аналіз ефективності кампаній у разі наявності