//apromo.com.ua/wp-content/uploads/2025/11/internet-magazyn-silgosp-tehniky-1.png

Інтернет-магазин сільгосп техніки


Особливості ніші
:

    • середній потенціал за трафіком;
    • середня конкуренція;
    • ГЕО: Україна.

Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту, не було категорій товарів, здебільшого ранжувалися товари.

Що робили під час просування:

Сайт був не оптимізаований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту, не було категорій товарів, здебільшого ранжувалися товари. Були тисячі спамних посилань, які відмінили в GSC. На графіку Ahrefs видно к-сть посилань з них більшість це був спам. Тому робота велася по всіх напрямках.

Основні етапи робіт з SEO-просування:

    • Зробили семантику, яка відповідала пошуковому попиту, створили сторінки категорій.
    • Зробили аналіз контенту в порівнянні з конкурентюами і написали тексти з урахуванням рекомендацій.
    • Зробили правильну структуру сторінок, меню.
    • Зробили внутрішню оптимізаці.
    • Системно працювали над посиланнями підбираючи трастові донори, відмінили спамні.
    • Впровадили мікророзмітку та збільшили швидкість.

    Сайт росте, працюємо далі.

Результат збільшення к-сті трафіку з 2000 до 5000 на місяць за 3 місяці



Динаміка позицій:

Динаміка посилань:

 

Використані в роботі інструменти:

  • Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
  • Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
  • Аналіз ключових запитів - SpySERP.