
Інтернет-магазин сільгосп техніки
Особливості ніші:
-
- середній потенціал за трафіком;
- середня конкуренція;
- ГЕО: Україна.
Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту, не було категорій товарів, здебільшого ранжувалися товари.
Що робили під час просування:
Сайт був не оптимізаований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту, не було категорій товарів, здебільшого ранжувалися товари. Були тисячі спамних посилань, які відмінили в GSC. На графіку Ahrefs видно к-сть посилань з них більшість це був спам. Тому робота велася по всіх напрямках.
Основні етапи робіт з SEO-просування:
-
- Зробили семантику, яка відповідала пошуковому попиту, створили сторінки категорій.
- Зробили аналіз контенту в порівнянні з конкурентюами і написали тексти з урахуванням рекомендацій.
- Зробили правильну структуру сторінок, меню.
- Зробили внутрішню оптимізаці.
- Системно працювали над посиланнями підбираючи трастові донори, відмінили спамні.
- Впровадили мікророзмітку та збільшили швидкість.
Сайт росте, працюємо далі.
Результат збільшення к-сті трафіку з 2000 до 5000 на місяць за 3 місяці

Динаміка позицій:
![]() |
![]() |
Динаміка посилань:

Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - SpySERP.

