
Клініка з лікування проблем хребта
Особливості ніші:
- середній потенціал за трафіком
- середня конкуренція
- ГЕО: Дніпро, Запоріжжя, Київ
Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту
Що робили під час просування:
Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту. Тому робота велася комплексно, охоплюючи всі ключові напрямки оптимізації.
Основні етапи робіт з SEO-просування:
- Зробили семантику, яка відповідала пошуковому попиту і це близько 80 груп.
- Зробили аналіз контенту в порівнянні з конкурентюами і написали тексти з урахуванням рекомендацій.
- Зробили правильну структуру сторінок, меню.
- Зробили внутрішню оптимізацію: прибрали дублі, висячі вузли, оптимізували швидкість, переїхали на кращий сервер.
- Створили відповідні сторінки під: послуги/хвороби/діагностику/консультації.
- Системно працювали над посиланнями підбираючи трастові донори.
- Впровадили мікророзмітку FAQ.
Відповідно створена база за рахунок якої можна далі розвивати проєкт отримуючи все більше запитів в ТОП і трафіку.
За 3 місяці трафік збільшився з 500 до 2500.

Динаміка позицій:

Динаміка посилань:
Побудовано більше 200 якісних посилань

Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - SpySERP.