//apromo.com.ua/wp-content/uploads/2025/11/klinika-z-likuvannya-problem-hrebta.png

Клініка з лікування проблем хребта


Особливості ніші
:

  • середній потенціал за трафіком
  • середня конкуренція
  • ГЕО: Дніпро, Запоріжжя, Київ


Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту

Що робили під час просування:

Сайт був не оптимізований, структура сторінок і сайту не відповідала пошуковому попиту. Тому робота велася комплексно, охоплюючи всі ключові напрямки оптимізації.

Основні етапи робіт з SEO-просування:

  • Зробили семантику, яка відповідала пошуковому попиту і це близько 80 груп.
  • Зробили аналіз контенту в порівнянні з конкурентюами і написали тексти з урахуванням рекомендацій.
  • Зробили правильну структуру сторінок, меню.
  • Зробили внутрішню оптимізацію: прибрали дублі, висячі вузли, оптимізували швидкість, переїхали на кращий сервер.
  • Створили відповідні сторінки під: послуги/хвороби/діагностику/консультації.
  • Системно працювали над посиланнями підбираючи трастові донори.
  • Впровадили мікророзмітку FAQ.

Відповідно створена база за рахунок якої можна далі розвивати проєкт отримуючи все більше запитів в ТОП і трафіку.

За 3 місяці трафік збільшився з 500 до 2500



Динаміка позицій:

 



Динаміка посилань:
Побудовано більше 200 якісних посилань

 

Використані в роботі інструменти:

  • Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
  • Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
  • Аналіз ключових запитів - SpySERP.