Інтернет - магазин по продажі нічних сорочок
Послуга: просування сайту в пошукових системах.
Тематика: інтернет-магазин по продажі: піжам, нічних сорочок і халатів для дітей, жінок і чоловіків.
Проведення активних робіт: почалися з травня 2017 року.
Поставлені завдання:
- Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
- Просування сайту в ТОП
- Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
- Залучення на сайт нових користувачів
- Збільшення продажів з сайту
Клієнт звернувся до нас з сайтом, який раніше не просувався і був практично повністю не оптимізований під пошукові системи.
Структура сайту була простою. Вона складалася з:
- головної сторінки,
- сторінки каталогу,
- сторінок окремих товарів.
Наші роботи почалися зі складання семантичного ядра (СЯ). Для складання найбільш великого і релевантного СЯ були вивантажені запити, за якими ранжуються успішні конкуренти, використовуючи сервіси Serpstat і Ahrefs.
Після цього - з отриманого списку прибрали нецільові запити. Далі список з цільовими запитами розділили на групи для створення посадочних сторінок під ці групи. В результаті отримали СЯ містять 287 запиту і 12 груп.
Для нових груп необхідно було створити нові посадочні сторінки і написати текст. Для написання текстів використовували внутрішній інструмент, який дозволяє аналізувати конкурентів, які вже успішно ранжуються.
За результатами аналізу було складено детальне технічне завдання для копірайтерів, яке включало всі необхідні дані для написання, оптимізованого під потрібні ключові запити текстів. А саме - об’єм текстів, які слова і в якій кількості використовувати.
Далі приступили до технічної частини оптимізації. Провели детальний технічний аудит. За результатами було складено детальне ТЗ для усунення помилок програмістом.
Частина того, що було зроблено:
- Оптимізували сайт для мобільних пристроїв
- Поліпшили швидкість завантаження сайту
До
Після
- Створили файл robots.txt і прописали в ньому необхідні директиви
- Закрили технічні та динамічні сторінки від індексації пошуковими роботами
- Додали мікро-розмітку на сторінки товарів, категорій, сторінку контактів
- Для поліпшення поведінкових факторів створили нове головне меню і поліпшили сторінки товарів, додавши додаткові блоки
- Додали правильну розмітку мовних версій
Після усунення всіх технічних помилок, створення нових посадкових сторінок і написання текстів на нові сторінки приступили до нарощування посилальної маси.
Стратегія була збудована таким чином, щоб з найменшими витратами отримати максимальний результат. Для цього в першу чергу вибрали сторінки категорій, за якими максимально швидко можна було б отримати результат у вигляді трафіку з пошукових систем. Для вибору категорій проаналізували сайти, що вже ранжуються і їх посилальну масу використовуючи сервіс Ahrefs.
Для нарощування посилальної маси склали список авторитетних і схожих по тематиці сайтів (не конкурент) для подальшого зв'язку з власниками щодо розміщення посилань.
Результати виконаної роботи можна побачити на вкладці «Результати».
Результати:
Результати роботи стало видно практично відразу після старту. Кількість сеансів в органічному пошуку почала рости майже відразу.
Якщо порівнювати дані через 4 місяці після початку робіт. Те видно, що органічний трафік виріс на 188%.
І виросла не тільки кількість користувачів, але покращилися і поведінкові чинники: збільшилася тривалість сеансу на сайті, зменшився показник відмов.
Зростання позицій почалося вже після першого місяця співпраці. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5-10, ... 100 відповідно.
Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - Google AdWords.