Сайт кліматичного обладнання
Послуга: просування сайту в пошукових системах.
Тематика: компанія займається продажем кліматичного обладнання.
Проведення активних робіт: почалися з січня 2017 року.
Поставлені завдання:
- Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
- Просування сайту в ТОП
- Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
- Залучення на сайт нових користувачів
- Збільшення продажів
Клієнт до нас звернувся з зовсім новим сайтом, який раніше не просувався.
На першому етапі робіт ми провели детальний аналіз ніші і конкурентів. Тематика просувається така, що в ній велика частина запитів носить більше інформаційний характер ніж комерційний. Вдалося підкреслити, що мало хто з конкурентів використовує стратегію створення інформаційних сторінок для залучення відвідувачів на сайт.
Для збору семантики ми зібрали всілякі запити, як близько тематичні, так і околотематіческіе. Для того, щоб "ловити" відвідувачів, які знаходяться в пошуку відповідей на свої питання, але ще не визначилися з вибором. В результаті у нас вийшло СЯ містять 114 запитів, яке ми розподілили на 18 розділів сайту.
При проведенні технічного аудиту сайту було виявлено та усунуто велику кількість помилок.
Частина робіт, які були виконані:
- створили файл robots.txt
- перевели сайт на захищений протокол https
- оптимізували швидкість завантаження сайту
- усунули дублі сторінок
- прибрали биті посилання
- створили карту сайту, що автоматично генерується
- додали мікророзмітки
Були створені і прописані унікальні мета-теги для всіх посадочних сторінок, а також створили контент-план по написанню інформаційних статей.
Для написання текстів на сторінки проаналізували сайти, що вже ранжируються і склали ТЗ для копірайтерів з точними вказівками за обсягами текстів та наявності в них певних слів.
Після усунення всіх технічних недоліків і написання текстів почали роботи по нарощуванню посилальної маси. Посилання добували не на сторінки, що просуваються, а на інформаційні. В інформаційних статтях, в свою чергу, проставляли внутрішні посилання на сторінки, що просуваються. У підсумку виходило, що інформаційна стаття отримувала вагу із зовнішнього посилання і далі передавала його по внутрішньому посиланню на потрібну сторінку. Застосовуючи цю стратегію нам вдалося досягти дуже хороших результатів, переглянути які ви можете на вкладці "Результати".
Результати:
Кількість сеансів в органічному пошуку почала зростати ще в першому місяці просування. У жовтні був найбільший ріст бо була підключена контекстна реклама.
Якщо порівнювати дані через три місяці після початку робіт і зараз. То видно, що органічний трафік виріс на 121,44%. І кількість нових користувачів збільшилася на 113,22%. І виросла не тільки кількість користувачів, але покращилися і поведінкові чинники: збільшилася тривалість сеансу на сайті, зменшився показник відмов.
Зростання позицій почалося на перший місяць просування. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5 -10, ... 100 відповідно.
Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - Google AdWords.